Mężczyzna patrzący na tablicę z zawieszonymi pomysłami

Najczęściej pojawiające się pytania dotyczące pracy w Droptica

oraz odpowiedzi na te pytania :)

Jakie mamy projekty i jakich klientów?

Większość naszych klientów to zagraniczne firmy. Pracujemy dla klientów z UK, USA, Niemiec, Holandii oraz innych krajów. W ostatnich latach rośnie nam liczba klientów z Polski (np. PZPN i Dom Maklerski Banku Ochrony Środowiska). 

Nasze przykładowe projekty znajdziesz na stronie https://www.droptica.pl/case-studies/

Jakiej wielkości jest zespół na projekcie?

Mamy dwa rodzaje projektów. Pierwszy typ to projekty intensywnie rozwijane, gdzie pracuje kilka osób przez długi okres (wiele miesięcy lub lat). Drugi typ to projekty rozwijane w mniejszym stopniu, gdzie klienci potrzebują np. pomocy w wymiarze 80h w miesiącu. Dla drugiego typu projektów mamy dedykowany zespół programistów. 

Czy można pracować zdalnie?

Tak. Mamy biura we Wrocławiu, Gdańsku, Rzeszowie i Toruniu, ale dopuszczamy pracę zdalną.

Wymagamy tylko, aby praca zdalna była w warunkach, które pozwalają na skupienie się na pracy. Należy mieć pomieszczenie, w którym przez 8h można pracować bez przeszkód innych osób.

Wymagamy też biurka na laptopa oraz dwa monitory (dostarczamy sprzęt jeśli ktoś nie ma). Również konieczne jest dobre łącze internetowe, które umożliwi dobrą jakość połączeń wideo i szybki transfer plików z  naszych serwerów oraz stabilne połączenie z VPN.

Jakie są godziny pracy?

Godziny pracy są elastyczne, ale należy być w pracy między 9:00 a 15:00 i być dostępnym 8h. Można np. pracować w godzinach 7:00-15:00, 8:30-16:30, 9:00-17:00, itd. 

Jakie stanowiska pracy są w firmie?

Obecnie w Droptica mamy takie stanowiska: programista, tester, project manager, devops, grafik, specjalista ds. marketingu, specjalista ds. sprzedaży, specjalista ds. hr, specjalista ds. księgowości.

Czy jest budżet na szkolenia?

Tak, każda osoba, która przejdzie okres próbny ma dostęp do budżetu na szkolenia. Może zgłosić chęć odbycia szkolenia, podając jego szczegóły, a po otrzymaniu zgody, dostaje wsparcie w załatwieniu formalności (zakup itp).

Jaką formę umowy mogę wybrać?

uop

Umowę o pracę

uoz

Umowę zlecenia

B2B

B2B

Czy firma zapewnia kartę multisport?

Tak, zapewniamy kartę multisport. Droptica dopłaca 50%.

Czy mogę przyjść okazjonalnie do pracy do dowolnego z biur?

Tak, mamy w biurach stanowiska typu Hot-Desk. Można przyjść do dowolnego z biur i z niego pracować. 

Dodatkowo mamy program tygodniowej wizyty w dowolnym biurze. Wyjazd (nocleg, transport) jest opłacany przez Droptica. Pracując we Wrocławiu możesz raz w roku pojechać do Gdańska i tam pracować. Droptica finansuje ten wyjazd. 

Jak wygląda ścieżka kariery?

Mamy 7-stopniową ścieżkę kariery dla większości stanowisk. Docelowo będzie to wprowadzone na każdym stanowisku.

Tutaj więcej informacji.

Jak wygląda proces rekrutacji?

Proces rekrutacji jest zależny od stanowiska. Najczęściej jest to 2-4 etapów. Jednym z nich jest sprawdzenie znajomości języka angielskiego. 

Proces rekrutacji jest opisany tutaj https://www.droptica.pl/blog/rekrutacja-w-droptica/